RUN for the children 14 nov, Blekinge Naturbruksgymnasium

Skärmavbild 2015-11-04 kl. 14.18.57Ingen kan göra allt, men alla kan göra något

Jag lärde känna Amanda för 10 år sedan på Gåsahoppet i Skåne. En ung tjej med en liten fluffig hund med sin engagerad mamma Madde med border collies kom fram till mig och sa hej. Det hela började med ett snack och slutade med en djup vänskap utöver det vanliga.

Förra vintern fick Amanda mig i julklapp. Den minen hon gav när jag knackade på och såg att det var jag. Glädjetårar och kramar från oss både! Och det är sådan hon är! Så otroligt mycket POWER, känslor och värme!

Nu har hon med ett gäng klasskompisar dragit igång ett fantastiskt initiativ! RUN for the children Agilitytävling, där de den 14 nov bjuder in till agilitytävling med insamling till Barncancerfonden. Jag blir så jäkla stolt över dem allihop! Ni gör mig så GLAD!!

När Madde och Amanda frågade om jag ville vara med och skänka ett pris sa jag SJÄLVKLART! Kan väl tillägga att de verkligen har ordnat ett gedigert prisbord till brädden fyllt av kvalité. Så ta chansen, starta så samlar vi in massor av pengar! Kommer att bli en fantastisk tävling, det är jag helt övertygad om.❤ Fantastiska ungdomar!

Grymt jobbat gänget!! 

Kommentera

