Jag omges av personer som reser – and I love it!

Skärmavbild 2015-11-08 kl. 12.04.49Det räcker att jag kollar Instagram eller min mail så möts jag av personer som har sådan galen VILJA. De VILL lyckas. De VET hur de skall ta sig dit och frågar sig varje dag:

vad kan jag göra idag som gör att jag tar mig ETT steg närmare mitt mål.

Idag har jag kört ett Coopertest ihop med en vän som vet vad hon vill. Jag är helt övertygad om att hon kommer att lyckas med sitt mål och jag är glad att jag får vara en del av resan. För det är just resan som är den stora delen med ett mål. Även om vi VILL nå ett specifikt mål är det RESAN dit som skapar förutsättningarna att lyckas med målet.

Ställt frågan tidigare, ställer den igen: vad gör du IDAG för att nå ditt mål?

…och kom ihåg: IDAG är den BÄSTA dagen att börja resan!

One thought on “Jag omges av personer som reser – and I love it!

Kommentera

