Huvudstaden bjuder på solsken & träning

Skärmavbild 2015-11-17 kl. 15.13.50Hela förmiddagen har gått i träningens tecken. Först mötte jag upp Sofia Sjöström-Kraft för ett pass i bassängen och crawlträning. Främst nötte vi voltvändningar och jag fick epiphany efter epiphany: wow-känslor de lux. Jag svävade som på små moln efter passet! Episkt…

När jag gick ut från Bosön kände jag mig full av inspiration. Dessutom strålade solen från en klarblå himmel, därför var det självklart för oss att åka direkt till LBK för hundträning. Först en långpromenad och sedan träning, härligt!

Fokus idag låg på starter och svängar. Out-n-out Anna har get oss wraps i läxa och det nötte vi en bra stund. Därefter tog jag tag i det här med att titta framåt i starten, och att stanna kvar… något min lilla Fladdermus tycker är väldigt svårt!🙂 Skam den som ger sig, kan jag voltvända kan han stå stilla – enkel fysik!

Nu sitter vi här på Skafferiet i Ekoparken, mitt absoluta favoritfik i Stockholm, och jobbar. Bat ligger under bordet och tycker väl det är mindre roligt, men men… passivitet är också en viktig del i vardagen. Mysigt med caféjobb och jag har fått mycket gjort. Men, snart bär det av till Nacka BK för kvällens föreläsning i prestationspsykologi och i morgon blir det 40 centimeter underbar snö under mina skor!! Wohoo! Tyvärr kunde inte Bat följa med denna gång, men han kommer ha det supermysigt med sina mystjejer Bella och Zima, och givetvis mysfarsan Buffy, hemma hos Linda. Tacksamhet!

Vad vore livet utan vänner❤

Kommentera

