Full fräs och resdag

  
Ställde klockan på sex för att hinne med en lång frukost. Satt drygt 1,5h och njöt – riktigt gott! Brödet var gudomligt! Läste min bok och laddade inför morgonens intervallpass: ”Full fräs”. Vid 7.45 åkte löpskorna på och Jag begav mig iväg på äventyrslöpning längst med Vassara älv. Lika magiskt vackert i Gällevare denn morgon, fast betydligt kallare. När Jag senare skulle stiga på planet hörde jag att det var närmare 18 minus. Brr, inte konstigt att löpningen gick kalas. Fick verkligen hålla ångan uppe för att inte frysa. 

Väl tillbaka med rosiga kinder och isbitar till lår hann jag precis med en minifrukost till innan de dukade undan. Perfekt! Förövrigt konstaterar Jag än en gång: mina bästa träningspass har Jag på full mage. 

Eftersom jag hade tillgång till ett fint gym passade jag även på att köra igenom Sofias rörlighet/styrke-pass. Asgrymt! Kändes som att det är precis vad jag behöver. Så för att sammanfatta dessa tre dagar; förutom riktigt uppskattade föreläsningar här uppe i norr har det blivit fantastiska träningspass. Mycket nöjd med hur allt blev och som jag skrivit flera gånger: jag kommer tillbaka upp!❤

Hemresa: landa, till Linda för att hämta Bat och sedan vidare tillbaka norröver. Nu ligger jag i soffan hos Jo & gänget här i Gävle. Bat ligger bredvid, med tassarna i vädret och knorrar njutningsfullt. Ögonen går i kors på mig, ska bara läsa ETT kapitel till … 

Zzzzzzzzzz

Kommentera

