Fokus framtid

Skärmavbild 2015-11-26 kl. 18.49.24Inte funnits tillstymmelse till tid att skriva något här i bloggen de senaste två dagarna. Verkligen gått i ett. Fokus har varit framtid!

Tur är något jag skapar själv och genom att vara aktiv idag kan jag se till att goda saker händer mig i morgon. Kan dock säga att träningen fått stå tillbaka för andra planer – allt behöver få ta sin tid.

Efter att ha varit på resande fot i en vecka är det skönt att nu landa på västkusten. Nämnde för Anna att det kommer en lugnare period nu, men insåg att jag redan nästa vecka skall en sväng till Karlskrona. Ok, allt är relativt. Men i Karlskrona levererar jag årets sista föreläsning, därefter är det fokus forska/skriva, MH (mentalbeskrivning hund) och online-kursen i tävlingspsykologi. Ja just ja, så är det jul, nyår och inflyttning till vårt egna hem. ÄNTLIGEN! På riktigt så trött på att ständigt byta sovplats, inte kunna laga mat hur och när jag vill eller att ha allt jag äger magasinerat och i bilen. Längtar efter vår egen vardag och vår säng. Åh, sängen – älskade underbara säng. Snart!

Fokus framtid!

ps. skidor inhandlande, nu får snön ta och komma!

Kommentera

