Gott Nytt 2016-tankar

Första dagen. Försöker göra den till den bästa. Trots hosta som förhindrar ordentlig träning och rovdjur som är hos Mum&Pup medan det smäller i stan och jag tar en sväng till vår huvudstad.

Började dagen med yoga för löpare för att sedan bara ta det lugnt.

Min tanke med kommande år är att ställa mig själv två frågor varje morgon:

  • Vad gjorde jag bra igår? eller Vad kändes/gick bra igår?
  • Vad kan jag göra idag för att ta ett steg framåt?

Stora som små steg räknas. Så lätt att annars hamna i prestationsångest med resultat att känslan blir att inget blir tillräckligt bra eller brist på motivation. Jag vill se till nuet: vad kan jag göra NU för att skapa en bättre i morgon.

Ser fram emot detta året. Mycket! Så mycket nytt❤

 

Kommentera

