Inspelning av ”Vår bästa vän hunden”

  
Hade en plan att blogga dagligen i januari, men igår blev det redan ett avbrott. Detta då jag före fem på morgonen begav mig norrut mot vår huvudstad och inte var tillbaka i Borås förrän vid 23. Målet var Radiohuset och möte med Zakk, Eva, Maria och Gurgîn för att spela in ett avsnitt i deras hundpodcast

Dagens ämne var inte helt otippat Tävlingspsykologi! Blev en inspelning det sprakade om. Alltså, det var så jäkla kul och stämningen i rummet blev grym. Skrattade mycket! Fantastiskt gäng de där tre. Ser verkligen fram emot när det sänds om en tre veckor sådär. 

Vi avhandlade allt från bajs på tävlingsbanan till nervositet, uppladdning och handfasta tips. De försökte även sätta mig ur spel… oj oj oj. Pulsen höjdes rejält kan jag meddela!! 

Vill ni veta en hemlighet?! Gissa vem som hade tröjan bak-och-fram – det här med att klä sig i sömnen… Tänkte på det när jag såg bilden ovan: ”vad konstig tröjan ser ut. Jag som tyckte den var så snygg sist jag hade den. Ser underlig ut ju…” Senare, på vägen hem upptäckte jag det hela. Oj vad jag skrattade. Vilken tur att det var radio vi spelade in!! 

Härlig start på året!🙂

Kommentera

