Årsminnen och löp-kom-igång

Skärmavbild 2016-01-06 kl. 20.22.32Mikael tipsade mig om att göra en burk att fylla av härliga, roliga och minnesvärda stunder under 2016. Tanken är att skriva upp något att minnas, stort som litet, för att i slutet av året läsa igenom minnena. Älskar idén!

Sagt och gjort står nu vår burk i fönstret, och redan har ett knippe lappar samlats på botten. Kom även på idén att be vänner som besöker mig under året att skriva en hälsning, lite som en gästbok i lappformat. Kan bli spännande det här❤ Troligen får jag köpa en större burk också…

Skärmavbild 2016-01-06 kl. 20.22.44

Efter att ha varit förkyld i två veckor har vi äntligen kommit igång med träningen på allvar. Löppass två stod på agendan idag. Innan jag var sjuk var vi ute 10-20km per pass, men jag är nu noga med att starta upp långsamt. Gårdagens pass var på dryga 3 km och idag kom vi dryga 5 km på vår istur. På fredag har vi långpass på 8-10km, beroende på hur det känns när vi är ute. Skynda långsamt!

Rovdjuren? Ja, de älskar att äntligen få springa ihop med mig. Bland det bästa som finns enligt dem båda.

I morgon, långväga besök från Gällivare😀 Woop woop!❤

Kommentera

