Ny bloggutmaning #1

Skärmavbild 2016-03-15 kl. 14.26.50

Jag behöver alldeles tydligt utmana mig själv för att blogga mer kontinuerligt. Därför kör jag en ny 30-dagars bloggutmaning för min egen del.

Är nyss hemkommen från Sälen och en veckas utmaningar. Jag kan känna hur jag under den veckan utvecklades som aldrig förr; allt från hur jag hanterade utmaningar i backen till att hantera mig själv när det inte gick som jag ville – svarta backar är läskigt efter tre dagars åkande.

Får ta och reflektera över resan, men… det får bli en annan dag. Nu sitter jag snart i bilen på väg till Varberg för tävlingspsykologikursen som sträcker sig över hela våren. Ett agility- och ett lydnadsgäng väntar att få bli drillade både teoretiskt och praktiskt.  Känner mig så oändligt tacksam varje gång jag öppnar Out-n-out-sidan, åker och föreläser eller kursar inom just detta ämne. Få saker ger så mycket energi som de som deltar på dessa kurser. TACK för att ni ger ert allt!

It is not happy people who are thankful. It is thankful people who are happy.

Woop woop!

Kommentera

