Föräldrakärlek

Skärmavbild 2016-03-18 kl. 23.05.55

Jag känner flera vänner som inte längre har sin mamma vid sin sida. Är så oändligt tacksam över min mamma. Det finns flera anledningar till att jag flyttade tillbaka till Borås, och en är definitivt att bo närmare min mamma och pappa. Båda är fortfarande unga i sinnet och jag vill umgås med dem NU. Inte sedan… inte när det är för sent.

Idag kom mamma och hälsade på. Med sig hade hon både blommor och marsipangrodor! DET är vardagslyx om något – Mamma, marsipan och tulpaner!

Tack än en gång för att ni finns❤ Ett inlägg som aldrig kan visas eller läsas för många gånger🙂

Kommentera

