Sommarrutiner & rörelseglädje!

Skärmavbild 2016-08-16 kl. 20.56.10

Semestertider och vi njuter. Började med att vara sjuk nästan en vecka, men nu är vi alla pigga igen – och det med besked!

Inser hur mycket jag tycker om rutiner. Jobbar med att vara spontan, men… jag tycker om rutin och struktur … och RÖRELSE. Dessa senaste dagar har varit helt perfekta semesterdagar i mina ögon. Många tycker nog att det är full rulle, och ja… det är det nog. Rörelseglädje utomhus!

Vi simmar och cyklar, picknick och mys. Dagarna har börjat regntungt och slutat i solsken – HURRA!

Rovdjuren har jobbat superfint i spåret och själv känner jag mig som en fisk igen. Underbart att kunna njuta av denna livsglädje och pigghet kroppen bjuder på. Endorfinhög efter kvällens MTB-pass. Långa tungor, pit-stop i dypölar och gemenskap – det är något speciellt att jaga genom skogarna tillsammans❤

Hittade en liten snigel på vägen i morse. Piraya var snabbt framme och nosade så den kröp in i huset. Satte mig och väntade tills den kikade ut och kunde få min bild till dagens citat.

Those who move forward with a happy spirit will find that things always work out.

Vilken attityd väljer du?

Kommentera

