Det RULLAR på

IMG_7454.PNGÄr inte världbäst på att blogga om min graviditet, men… det är för att jag inte tänker så mycket på den. Jo… när hundarna på kurs river och jag får böja mig ner för att lägga upp bommen. DÅ tänker jag på det. Annars är livet ganska normalt.

Orkar med mycket, men inte lika mycket som förr. Tränar varje dag, men inte lika hårt som förr. Ja, allt är som vanligt, men ändå inte som förr. Gått upp 11 kg, vilket jag skrattar åt när jag gör mina squats: extra tyngd = extra träning. Jädrar vilken styrka jag får!

De större rovdjuren tycker att promenaderna är något långsammare än vanligt, men 15-åriga Piraya tycker att farten är PERFEKT! Cyklar MASSOR, i stort sett dagligen, och det älskar givetvis Bat och Ozz. Blir en del backar och HJÄLP vad jobbigt det är när magen är i vägen. Måste verkligen höja styret!

Idag tog jag mig ut och filmade nya övningar för Out-n-out-endurance Novemberspecial som startar 7 nov – bortse ifrån att det står 5 sept. Solen sken och det var bara sådär perfekt för uteträning ihop med rovdjuren. DÅ är livet episkt!

Njuter, är tacksam och LYCKLIG för varje dag jag får vara frisk!

Kommentera

