Podcast-tips: Maratonpodden

carolinakluft655x655Idag tipsade Petra Månström om sitt senaste avsnitt i Maratonpodden där hon intervjuvar Carolina Klüft. Jag nämner alltid Carro när jag föreläser och även om jag inte lyssnat på henne mycket finns det en känsla jag har fått av att se henne in action under många år.

Carro är en person som verkligen ger mig en bra känsla.

Att nu få lyssna på henne och bara sitta nickandes med ett stort leende kändes SUPER! Yes, givetvis kommer jag att beställa hennes bok ”Livet är en sjukamp” som jag förväntar mig är fylld av rikedom.

Vad är det jag reagerar positivt på? Detaljer hur hon tänker inför och under mästerskap. Bemöter sina medtävlare. Glädjen i att prestera. Ni som går eller har gått min onlinekurs i mental träning kommer att känna igen mycket av det hon nämner. Tänk er, de som tävlar OS använder samma verktyg. Förstå hur fantastiska verktygen är!! Ni som funderar att gå, sista chansen att hoppa på under denna vecka😀

Ta chansen att investera i dig själv! 

 

One thought on “Podcast-tips: Maratonpodden

  1. Jättebra tips, lyssnade på den igårkväll. Så många kloka ord från Carolina, vilken härlig tjej! Mycket inspirerande🙂

Kommentera

