Lucka 3 – vad säger din hund?

unnamedAllt med ett mål inte är roligt, särskilt inte när vintern är hård, det regnar eller snöar och att göra de där avbockningarna av träningsmålen tar emot när iskylan biter sig fast i en.

Om du frågar din hund – vad handlar livet om?

DÅ brukar jag stanna upp. Titta min bästa vän i ögonen och fråga: vad tycker du är ROLIGT!? Svaret mina hundar ger mig är alltid detsamma: vad som helst bara vi får vara vid din sida. ❤

Där hittar jag mycket av min motivation, i mina hundars ögon och i deras vilja att hitta på saker tillsammans med mig.

Vad svarar din hund om du ställer frågan: Vad handlar livet om?

 

3 thoughts on “Lucka 3 – vad säger din hund?

  1. Dimma svarar; vi gör ngt kul ihop matte, där jag får springa o busa med en leksak. Du o jag matte ❤
    Beda svarar; vi sätter oss i soffan o äter. Sen klappar du mig tills jag somnar ❤

  2. Algot: BOLLAR och godis i alla dess former.
    Jackaroo: Leka, träna med dig matte!
    Vina: Ligga på soffan och bli kliad på magen av dig min undersåte (matte) och äta en bit kött eller två.
    Uno: Leka, leka, leka. Med dig matte, med mina ”syskon” (vare sig de vill eller inte) eller för mig själv med en leksak, min svans eller ett soffbord.

  3. Åååå bara rubriken gjorde att det vällde över med tankar och känslor i mig! Undrar om de kommer från mina hundar?! Tror ni att vi känner dem så väl?!? 😉 Jag vet inte, men ibland känns det så som att jag hör deras tankar! Som t ex den där sucken när de inser att det inte blir träning idag…
    Piri säger; Jag vill göra något nu och det kvittar vad, bara vi gööör något som är lite organiserat, koncentrationskrävande och svårt!
    Cassiebell säger; JA JA JA JA JA (studsar framför mig hela tiden och skäller) Vad som helst med fart i!!!

Kommentera

