Lucka 12: dags att GÖRA något

werga%cc%8ardMåndagmorgon – nu jäklar gör vi en grym vecka av detta!

Ni som följer mig på Instgram under namnet propiraya vet att jag ofta lägger upp bilder där jag sträcker upp näven i luften; en powerpose i en powerbild!

Jag gör det efter att jag har tränat eller lyckats med något. När allt känns grymt och jag är ”on top of the world”. Allt för at kunna jobba med den känslan vid andra tillfällen när det kanske inte känns lika bra.

Veckans uppgift till er blir att:

TA EN POWERPOSEBILD

Lägg gärna upp den på Insta eller på FB, gör den offentlig, och tagga med #propirayajul eller tagga mig i den @propiraya – jag VILL se! 😀 Jag vill se massor av powerposebilder!

Detta blir en dubbelutmaning – dels att ta bilden, men också att leta upp ett tillfälle, SKAPA ett tillfälle under veckan där du känner YES, I can!

Men jag då… jag som aldrig känner så? Vet du! Fake it til you become it, finns det ett uttryck som heter. Gör posen och ta bilden i alla fall. Gör det när du är eller har varit ute tillsammans med din bästa vän hunden. Du behöver inte känna dig bäst när du tar den, bara genom att HÅLLA posen så triggar du igång kroppen till att känna power. Testa, gör vi det tillräckligt många gånger…

Heja er – längtar till att flödet fylls! 

Ps. om bara några timmar lägger jag upp veckans konditionspass – ÄR NI REDO!

Kommentera

