Lucka 18: vad har du blivit medveten om?

img_2955När jag föreläser i tävlingspsykologi så är ett huvudfokus att bli MEDVETEN (aware). Det är genom att bli medveten om vem jag är IDAG och vad jag VILL imorgon som kan skapa en FÖRÄNDRING.

Har skrivit det förr: om jag gör det jag alltid gjort får jag det jag alltid fått.

Du behöver bli medveten om vem DU är för att se vad du behöver FÖRÄNDRA för att utvecklas till att bli den/det/vad du VILL.

Så dagens nyfikna fråga, under denna julkalender som jag ser som en process:

Vad har du medvetandegjort som faktisk gjort att du skapat en förändring?

…eller iaf sått ett frö till att skapa en förändring hos dig själv.

Vill du dela med dig?

Bonus: kika på filmen och fundera på, vilka begränsningar har du medvetandegjort och förstått bara funnits i ditt huvud?

Du bestämmer hur DU vill tänka!

Kommentera

