Lucka 22: hur ser ditt drömliv ut?

img_3376Om du kunde skissa på ditt drömliv, hur skulle det då se ut? Visste du att chansen att få just sitt drömliv är att skriva ner vad du vill?

Det är inte så enkelt EM – SLUTA NU!

Säger vem? Och egentligen, vad har du att förlora? När vi var små dagdrömde vi hela tiden. I alla fall gjorde jag det. Jag drömde om att jag var hästar, hundar och drakar. jag flög genom skogen och samlade mat inför vintern. Du har till viss del rätt, jag blev aldrig en häst eller en drake. Hund vette tusan… ibland undrar jag om jag är mer hund än människa.

Kontentan: jag tog inte skada av att drömma. Det gör inte du heller. Du har alltså allt att vinna på att fundera på din drömtillvaro.

Det som sedan händer är att du omedvetet börjar följa tecken som kan leda dig till din dröm. Det finns aldrig några garantier, men sannolikheten kommer att öka. Vad som kommer är kanske inte exakt det du tänkt dig, oavsett så kommer det vara närmare det du vill än tidigare. Därför vill du skriva ner dina drömmar. Stora som små. Därför undrar jag:

Hur ser ditt drömliv ut?

Sista minuten julklappstips: Fysträning med hund start 30 jan eller Bli Ditt Bästa Jag som startar redan på tisdag den 27 december!

unnamed

Kommentera

