Lucka 24: GOD JUL!

img_3620Ta en stund och reflektera över dagens citat.

Om du fokuserar på resultat förändras du inte. Om du fokuserar på förändring får du resultat.

Hela denna kalender har handlat om personlig utveckling. Hitta små detaljer i ditt liv för att du skall utvecklas till… ja, just det DU VILL. Mina förhoppningar är att du fått vrida och vända på ditt inre – reflekterat över dina egna vägar. Fått läsa om andras tankar. Oj, tänker de så! vad spännande!

En annan sak jag tror benfast på är just att fokusera på förändring och prestation snarare än resultat. Det är så lätt att nagla sig fast vid resultatet och fortsätta i sina gamla hjulspår. Istället tror jag på att öppna upp och skapa perspektiv vilket ger oss större utrymme till att faktiskt komma längre!

Därav min sista fråga till dig:

Vad tar du med dig från denna julkalender?

En fråga som kanske hjälper andra att tänka: just ja, så kan man också tänka! DET skall jag också ta med mig, förutom…

TACK alla för att ni varit så engagerade. Det är en ynnest att få skapa en julkalender i ett sådant här klimat. Ha nu en fantastisk jul och ett GOTT NYTT ÅR! För oss väntar den största förändringen av dem alla och vi längtar!

god jul.jpg

KRAM från Rovdjursflocken!

One thought on “Lucka 24: GOD JUL!

  1. Jag tar med mig påminnelsen om att JAG kan påverka mitt liv, min situation, mitt mående. Du har gett oerhört mycket energi till mig dessa 24 luckor. Jag är galet peppad på 2017 och är så tacksam för att du förmedlar det här. Kanske ses vi i Tävlingspsykologi Del 1 😀

Kommentera

