Julkalendern 2013 – Våga!

 

 

Julkalender 2013

Skärmavbild 2013-11-30 kl. 15.10.42

 

Det behövs en kalender. Jag behöver en kalender. Jag vill ge en kalender. Ni vill ha en kalender.

Funderat massor på vad temat skall vara. Debuten 2009 gavs en kalender fylld av AGILITY. 2010 kände jag för att skriva om DJURTRÄNING. 2011 blev det TÄVLINGSPSYKOLOGI, som vart ett väldigt populärt ämne. Vad skall jag hitta på nu då? Vad brinner jag för just nu? För det är ändå så att samtidigt som jag skriver och ger er läsare något så ger jag mig själv något. Jag behöver brinna för det jag skriver… Jag vill inspirera, jag vill förbättra, jag vill… (mycket)…

Någonstans där föddes tanken om att årets kalender skall handla om att stärka sig själv. Vad kan vi göra för att förbättra helheten?

En kedja är aldrig starkare än dess svagaste länk

Vi vill stärka den där länken. Vad den är eller handlar om är så olika för olika personer. Därför tänkte jag dela med hur jag tänker kring mig själv och andra. Vi kommer att landa i agilityn, i personlig utveckling och träning för hela kroppen – både för dig och din hund. Inspirera till att våga mera, våga ta ett steg utanför boxen och våga testa något nytt för att få något annat. Betydligt mer spretig än de tidigare kalendrarna, men ändå med en röd tråd.

Vi skall bli vårt bästa jag!

Ok vänner, nu kör vi!

7 tankar om “Julkalendern 2013 – Våga!

  1. Neeeej! Jag som hoppades på att du skulle lägga upp alla dina favoritrecept! Bananpannkaka, kanelsallad och allt annat som bara du kan komma på! 🙂

Lämna en kommentar