En Ozelot på magen…

… är det bästa med dagen! Mysgurkan är hemma och nu skall det väl mycket till om jag inte skall bli frisk, med dubbla uppsättningar pappisar och Border collies för att kurera mig.

20111106-223153.jpg
Tack för hjälpen Daniel!

Gänget samlat nu kan vi göra natt. 🙂

Back on my shoulder

20111106-204114.jpg

Hon är tillbaka och vilar nu på min ena axel, som hon alltid gör. Min älskade guld-fisk Piraya!

Jättestort tack till Emma som tagit så väl hand om henne, skickat ständiga uppdateringar med bilder och kört grymt bra agility tillsammans med Pirri!

Gammal norrländsk huskur

20111106-093154.jpg

Skriver om hur jag saknar sport-rovdjuren, men! Kvar hemma ligger ju världens finaste mys-monster. Extra kryddiga eftersom Tigra löper. 😉

Jag är ju inte direkt roligast, men igår var de och vallade med Simon medan jag sov (Tigra hejade på när Charlie körde) och kom sedan hem och myste. Utan pappis på magen och bc på benen blir man inte frisk… Gammal norrländsk huskur!

20111106-093334.jpg

Kom igen!!! Bli frisk nu och häng med ut!!!

Fler SM-pinnar rapporteras

Glömde ju meddela att även Ozz med laget Fort-farande lyckades få till en SM-pinne. Vår tredje, så nu är vi halvvägs till SM!! Grymt bra jobbat laget!!

20111106-091015.jpg

Ozz och Tess är lättroade. 🙂

Extra stort grattis till Pirayas handler Emma som igår med Borat tog sista pinnen och är nu kvalade individuellt till SM för första gången!! Jättegrattis!

Nu håller jag tummarna för dagens lopp och längtar till ikväll då båda kommer tillbaka hem hit.