Simpassinspiration och höstglädje

Image-1-1Jag älskar hösten. Luften. Färgerna. Temperaturen. Hösten är den bästa årstiden, i särklass. Alla årstider är underbara på olika sätt, men just hösten ger mig sådan energi och glädje att jag sjunger högt i bilen! Till och med i skogen… (ok, jag sjunger alltid högt, erkänner).

Varit ute i stort sett hela dagen. Njutit allt vad vi orkat. Hundarna är mer än nöjda! Nu i kväll har jag fått ihop ena manuskriptet till någon form av ”slutversion” – fy f-n vad jag är bra – och siktar på att skicka ut det till handledarna för sista genomgång i morgon. Ok, efter att jag har kikat igenom det en gång till… Finns alltid lite till som går att fixa till. Det är bra att jag tycker det är roligt att skriva.

Har även suttit och planerat morgondagens simpass. Fick bland annat inspiration av Swim Generator, som Josef tipsat om. Har möjlighet till två simpass i morgon, men vi får se… ett pass i taget.

Ni har väl inte missat att IronMan World Championships sänds live? Ligger och går på extradatorn i bakgrunden här hemma hos mig i kväll.

Inspirationskväll

Lämna en kommentar