Off-track och bakbenskontroll

frametastic-3

Ingen träning för mig idag – ja ok, lite plankträning… Blev inspirerad av Åsa och försöker mig på att köra intervaller – tack för tipset! Smart att göra det mot någon också – tror jag i alla fall vet en som vill plåga mig…

Rovdjuren fick en härlig off-track promenad runt Långängen på lunchen. Allt var bra, förutom den lilla(stora!) saken att det kom en hare… framför näsan på fladdermusen. Nu lär jag få köra anti-jakt ett bra tag framöver. Mäkta kul att jaga hare… gah!

Just ja, vi har såklart jobbat på läxan från Malinkursen: bakbenskontroll. Vi har kört lite olika, att backa, gå runt pallen och stå i pallen. Han är riktigt duktig! En liten tänkare. Imorgon blir det fokus på kamp och runda saker… vilket det senaste var något vi fick i bakläxa på. Bara att ta tag i. 🙂